Alla inlägg den 6 juni 2011

Av themindandme - 6 juni 2011 13:16

Har ju som sagt installerat om hela datorn så allt försvann vad gäller lösenord blogg och allt som låg sparat auto.. så det får helt enkelt bli en helt ny blogg.. o det är väl ändå så att Allt har en mening=))Hmm måste sätta mig in i detta igen.. för inte minns jag hundra hur man gjorde allt o sen få till bakrundsbilder o dyl.. jaja det får ta den tid det tar=)


Är i ett vägskäl o detta vägskäl där kommer jag iaf att stanna kvar tills vägskälet har ledd mig helt rätt korrekt o jag vet vad vägen vill.. jag följer den för det är det bästa för mig själv.. det är så det ska vara.. göra det som känns bäst för en själv.. o det är att lita till sin intuition o det gör jag självklart!=)


Nä nu så väntar tvättstugan, jag kladdade bara ner några ord nu för som sagt, den andra bloggen har jag glömt totalt namn/lösenord/ ja precis allt.. vill ha/göra/skapa ngn roligare blogg.. menar.. bakrundsbild i form av en rogivande bakrund.. hmm tänk om jag kunde knacka hemsida igen då skulle jag göra det, men jag minns verkligen inte hur jag gör=)))

Detta var endast svammel såklart=) Återkommer! för NU vet jag namn/lösenord iaf... för mer kmr det såklart.. o allt jag säger är mina ord, mina meningar, mina åsikter, o självklart står jag för dom rätt upp o ner!!=)




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok


Ovido - Quiz & Flashcards