Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Egentligen ingenting

Av themindandme - 7 juni 2011 18:58

En ny dag, dagen idag är dagens dag.. mkt o fundera å.. Trött sliten ont i ryggen såklart.. men vad är väl en bal på slottet! Varmt o så är det också fast det är väl så, sommaren har kommit hoppas det inte blir alltför varmt i sommar, tkr inte om sommaren riktigt..
 

Kvällarna består i rastlöshet fast den blir nog bättre nu när sommarlovet tar sig i antågande hos barnen och jag får sovmorgon även jag.. är lite tröttsamt att gå upp tidigt varje morgon men men.. det går bra.. men som sagt.. jobbigt!

Tänkte mig att blogga men känner jag inte orkar riktigt så det får vänta tills jag blivit lite piggare.. sovit nästan 2½ tim idag på em.. Eh det är ju inte riktigt vant mig då men skönt var det o välbehövligt också!
 

Är nog lite så med att just nu känner jag mig tom ändå så full så full att jag inte vet kanske vilken ände jag ska börja elr hur jag ska sätta mina ord på pränt elr så är det så enkelt som så att jag inte kan sitta vid datan o riktigt koppla av.. för min del spelar det eg inte ngn större roll vad det än nu må vara.. kanske också är så att jag bloggat klart i mitt liv.. allt har en mening.. som jag sa i tidigare inlägg att jag glömt totalt bort lösenord o dyl till förra bloggen.. ja där hade nog allt sin mening.. så är det nog även här.. allt har en mening så…
 

Kommer åter när jag känner jag har ngt att sätta på pränt, jag Har det, men känns som jag är alldeles för trött att skriva ngt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av themindandme - 10 juni 2011 20:47

Vart finns det där lilla extra.. vart finns det när det så väl behövs? När det väl behövs för själen.. för hjärtat.. för huden.. för sinnet.. vart finns det där absolut lilla extra när det Verkligen behövs?`  Känslan är som att existera i en bubbla...

Av themindandme - 10 juni 2011 13:53

Ja jösses vad ska jag säga.. jag har nog fastnat på en sak o jag tror inte jag kmr loss från där förrän jag har satt ner foten o går i rätt riktning själv med mina trasiga skor.. egentligen är det rätt så enkelt.. men ändå inte.. för jag Vill inte.. ...

Av themindandme - 9 juni 2011 11:37

En fråga jag ställer mig ofta är just vrf mänskor gng på gng förskönar sina verkligheter, sin verklighet? Är det ngn som har svar på det? Är det för mänskor inte är ärliga? Är det för verkligheten är inte som dom vill den ska vara? Är det för att ver...

Av themindandme - 8 juni 2011 22:10

Så roligt vill jag börja med att säga, att någon läser min blogg om jag än kan känna att jag inte tillför ngt speciellt.. känns som jag inte har kommit gng riktigt ännu igen.. skrivandet tar sina pauser ibland längre, ibland kortare=)   Det finns...

Av themindandme - 8 juni 2011 11:20

Att skriva har varit en stor del i hela mitt liv.. det har  hjälpt/stöttat mig.. det har hjälpt mig i mångt o mkt att komma till insikter i mitt liv, i andras liv.. att växa.. att frodas.. att må gott helt enkelt.. så ja gnm att använda skriften har ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok


Ovido - Quiz & Flashcards